miercuri, 3 februarie 2016

Pret sonda lambda bosch

Printre producătorii renumiţi se numără BOSCH , NGK, BLUEPRINT, . Anunturi sonda lambda bosch - sonda lambda bosch. Vand sonda lambda Bosch Golf AXP noua . Detalii tehnice: Numar fire pe cablu: 4. Oferte pentru sonda lambda bosch la preţuri imbatabile doar pe PieseAuto. Cumpără sonda lambda bosch de la unul din magazinele noastre.


Beneficiezi de Consultanta, Garantie , Cele Mai Bune Preturi , Livrare in Tara ore. Explica instalarea unei sonde lambda universale. Sonda lambda OPEL Corsa D 1. O sonda lambda care functioneaza corect va mentine un consum redus de combustibil, . Sonde Lambda Daewoo Originale La Cele Mai Mici Preturi Pe Autoatu. Defectele, diagnosticarea și codurile de eroare a unei sonde lambda utilizate la automobile.


Veți găsi o gamă foarte mare de piese de schimb pentru . Sistem de esapament inainte de catalizator. Am gasit un articol interesant despre sondele lambda si m-am gandit sa postez materialul. Sursa este Bosch , deci mirosul de publicitate nu . Eu am gasit`o pe un site de la Bosch , cu pretul de 290. Zafira A (F75) , magazin online piese auto noi la preturi accesibile g. Am luat o sonda Lambda noua, pentru a face o inlocui dar nu stiu unde. Solicita o oferta de pret pentru acest articol.


Bosch is the world leader and original inventor of Oxygen (O2) Sensor technology which allows your vehicle to detect the amount of oxygen present in exhaust . Mufa sonda lambda Bosch LSU 4. Romstal iti pune la dispozitie o gama larga de Sonde , senzori temperatura la cele mai bune preturi. Intra pe site si vezi ce oferte ti-am pregatit. Una sonda lambda defectuosa provoca: ▻ Aumento del consumo de combustible.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.

Postări populare